marți, iulie 29, 2008

Fragment

“ ‘n I could hear ‘em scream : No more , no f***ing more”.


Asta se intamplase mai devreme , de vreme ce eram sigur ca nimic nu ma atinge in clipa aceea. Ma gandeam ca o sa zica ceva de genu' : dar fereastra imi face cu ochiul. Râde ca e dimineată , dar stiu sigur ca e trecut de 00:24 PM. Ridic mana si prind in treacat un gand. Il trag lacom spre mine si-l desfac , sămânţa de soapta. Sigur era al meu , la fel ca si ce gaseam pe dupa ferestre. Lumea ?

Curentul continuu si apa ce tremura sub perna nu erau nimic altceva decat nimic. Inchipuiri gratuite , ce nu aduceau nimic in prim-planul profund ce îmbia la existential , paradoxal , creational. Toate acestea , concentrate intr-o groapa, adâncă ce-i drept. N-am sarit niciodata de pe un bloc deci probabil nu stiu cat de mult se chinuie liftul.De sus , intotdeauna se vede altfel, de jos se vad … radacinile. Practic nu e nimic mai mult decat un turn de fildes, vechiul cliseu acum cristalizat in vorbe si fraze.

Vroiam sa nu continui , sa nu fac salturi repetate ca in final sa apara o anume coerenţă. Coerenta ce lipseste in continuitatea experientei. Mereu pas cu pas trebuie sa “backtrack”-uiesti primul .. dupa care pauza pauza , pas iar.

Odata cu perseverarea o anumita perversitate se iveste ca un mic munte al lui Sisif. Masochistul ar spune ca e normal , circarul ar zice ca e placut , neuronii insa ar tipa gol. Daca stau sa ma gandesc bine nu gol , ci ascutit. Mai degraba ca un tiuit permanent care zgarie aerul.

Deja a inceput , ciudat , ieri a fost la bland. Trebuia sa apuc sa-ti zic ca m-am gandit si la tine , la varful de pantof , la floarea de pe ochi. Si , ah sa nu uit ..

Ba da , am uitat dar sigur era legat de franghia aia de urzici. Si nu faptul ca te-ar deshidrata , ci mai degraba ca s-ar rupe. Ai stins lumina ? Ah , deci ea…

Nu-i nimic, inca mai pot sa-ti spun. Mi s-a facut dor brusc.. si de mine ce a mai zis ?

Poftim ? Agrafe de sentimetalizate ? Mentalizate ? Scuze , nu te mai aud .. dar te rog taci lasa-ma sa-ti zic.

Uite, vroiam sa-ti zic ce-mi soptesc clipele pe la ureche , de fapt imi spun#$&au c(A&@$ , AH23$@ …

[…]

Nu ma mai auzi, nu-i nimic. Oricum mi se pare ciudat, eu imi zic chiar acum ceva si nu inteleg. E in alta limba si eu nu ma cunosc.Ce-nseamna neuron ?

“ ‘n I could hear ‘em scream : No more , no f***ing more.”

'n all I kept thinking was , damn I'm too wasted to think






The Postal Service - This place is a prison
Asculta mai multe audio Muzica »

Un comentariu:

Pitik spunea...

Masochistul sau circarul?