miercuri, martie 05, 2008

Des Chei Visu'


Azi nu trebuie sa ma suni sau sa ma cauti pe net.
Azi sunt Tleilaxu-l ce aluneca sub mine.
Azi prefer sa plec cu trenul,banuiesc ca stii cat de mult imi plac trenurile.
Azi pleaca de la linia 3.
Azi steaua isi intinde coltul pana la mana mea stanga si cascada duce cu mult mai jos.
Azi nu are 24 de ore ci 27.
Azi nu te simt si nu ma simt, azi te simtim.
Deja azi e ieri si cand ma citesti e deja maine.Dar e acum pentru mine.
Azi nu m-am schimbat dar tu te agati de asta, de asta nu intelegi.
De azi nu inteleg cum tu arunci cuvintele usor defazate/defazat
ă ?
De faza de aseara de faza de acum ...
Defazat ca nu prea imi pasa?

Sa-ti zic povestea cu “Au venit 3 liniute ?”
Bine ti-o zic cu riscul de a fi penibil ... de amuzant daca intelegi.
Uite-o:
“Au venit 3 liniute si le-am tras pe toate 3”

Pai cum “Asta era povestea?!”
Pai da asta e , ca dupa aceea am alunecat sub mine si m-am tras de gamba-n jos.
In chei visul.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Spotting a train ?


Stiu .

Anonim spunea...

"azi e ieri si cand ma citesti e deja maine"

sometimes