vineri, martie 21, 2008

So(u)lstiţiu



Azi inca ma simt gol, pentru ca-mi aduc aminte cum lipsesti tu de pe mine.

Tin minte ziua , clipa , ochii , clipirea si vocea ta cand mi l-ai dat..dar nu mai simt.

Am vazut un om a 2-a oara murind , in fata mea. Lent.

Se ineca.Lent.

Din 50+ oameni , 3 incercau sa-l ajute.Lent.

Am stat doua zile sa incerc sa-l impersonez , sa ma gandesc cum a fost.

Sa vada doar oglinda apei , si lumina soarelui de dupamiaza sticloasa.

Sa simta apa rece , mult prea rece sa fie suportabila.

Sa se zbata stiind ca se afunda si mai mult...

Cateva clipe sa vada toate cele de mai sus,

Iar urmatoarele sa fie in lumea albastra-nchis.
Cu ochii larg deschisi sa pipaie lumina ce se strecoara ca prin panza..

Si cu fiecare clipa pe care o petrece pe oglinda apei

Sa stea din ce in ce mai mult in lumea rece de sub..

Pana cand privirea s-a inceţoşat si..

Simte cum ceva moale il trage in jos,

Si sunetele dispar,

Si clipele se scurg,

Si doar lumina a ramas.

Realitatea s-a scurs demult...

25

Dar azi toate s-au intamplat de asa mult timp , incat aproape am uitat gustul care ma bantuie.A trecut aproape o saptamana , promisa realitatii si vesnicia parca s-a scurs in zilele ce au trecut.

ml

Dar acum totul e ok.

Clipele s-au masurat,si e timpul ca timpanul sa-si bata singur ritmul

Si ritmul sa-si aiba singur ritualul.

Ti-am zis , nu-ti face grij i , t o @#^t u!! l )_$ e ../ O.

k.

Niciun comentariu: